Eymn27 Merhaba arkadaşlar benim doğum parami 25 martta ptt den alabilecektim ama virüsten dolayı çıkamadım ve PTT ler geçici süreliğine kapandı benim doğum param iptal olur mu acaba bu süreçte bilgisi olan yazabilir mi teşekkürler simdiden🌼❤️