Arkadaşlar herkese merhaba;
Aslında yazmayacaktım ama uykuyla ilgili gözlemlediğim forum ikiye bölünmüş durumda.
Hissettiğim; bebeği gecede 2-3 kez kalkan (onu da sanmıyorum bazıları için ama!) anneler eğitimi gereksiz görüp yaa ne gerek var modunda.. Linç etmeye hazır bekliyorlar.
Diğer tarafta kuzuları uyumayan çaresizlikten bitap düşmüş canım anneler; bir taraftan evlatlarına kıyamıyor bir taraftan da enerjileri kalmadığı için yavrularına ilgilenecek dermanları kalmıyor. Çaresizlik nirvanada.
Ben kendi bebeğimi anlatacağım uzun yazacağım istemeyen okumasın.
Kolik bebek! Tam 7 ay her gün ve gece bitmek bilmeyen ağlama krizleri; hele akşam 6′dan sonra susturan babayiğit çıkmamıştı.. Duş almak lüks wc 3 kere gidebiliyorsam şükür, baba çalışıyor ben işi gücü bıraktım bebek bakıyorum. Ama asla sırtı yere gelmiyor. Morarmalar katılmalar. O beyaz gürültü dedikleri beyini mahveden sesleri ses bombasından açıp sabaha kadar dinliyorduk. Susmadı mı gece 3-4 pijamalarla arabaya… Ne dağı ne denizi sabaha kadar sokaklarda. Bizim evdeki saç kurutma makinesiyle susuyor diye nereye gitsem o makine yanımda..
Tabi evliliğimizde problemler hat safhada. Eşimde ben de bitap düşmüşüz perişanlık..
Oğlum yarım saat uyursa onda bile 4-5 defa uyanır. Kucağımızda ayakta milyonlarca dakika sallanarak bayılır da uyurdu o da 20-30 dk anca… Gece yok gündüz yok uyumuyor asla.
Kilo olarak gayet iyi 10 kgnun üstünde anne sütüyle besleniyor ama boyunun uzamasında gelişim geriliği başladı. Ağlamaktan psikolojisi berbat sürekli agresif oyuncaklarını atıyor ısırıyor mutsuzdu bebeğim.
Çare uyku eğitimi!
Sadece ilk akşam 30 dk,
İkinci gün gündüz uykusunda 15 dk ağladı…
Bugün eğitimin 5. Günü oğlum 4 gündür ağlamadan uyuyor gecede bazen bir kez uyanıyor ya da uyanmıyor kendi kendine geri uyuyor.
Tek gereken şey sabır ve istikrarlı olmak.
Dayanamadım kucağıma aldım değil..
8 ay sonra eşimle film izleyip kahve içtik..
Tereddüt etmeyin arkadaşlarım.
Damdan düşenin halini damdan düşen anlar.
Uyumak çok güzel, yine kendimi değil bebeğimi düşünerek çıktım bu yola ve başarılı oldum.
Bu başlığı sadece niyeti olan anneleri cesaretlendirmek için açtım.