Seyma_52 Sol göğsümden güzel süt gelirken artık çok az geliyor, onun öncesinde bir hafta kadar ağrı ve sızı oldu göğsümde sonra sağımlarda azaldı. Sol normal. Sütüm mü kesiliyor acaba. Nasıl anlarım
Seyma_52 Merito_00 mastit değil canım. Öyle olmuyor. Ağrı sızı vardı bir haftaya kadar. Şimdide uyusam uyansam sol göğsüme çok az süt birikiyor diğer göğsüm dolu oluyor eşit değil
Merito_00 Seyma_52 2 göğsün eşit olmasını Bekleme zaten bol bol su iç her emzirme sonrası bi bardak su iç sütün artar inşAllah
Merito_00 Ergulomer canım ağrı eşliğinde top topsa mastit ama emzirdikçe toplar yok oluyursa sütün çok demek