Sedaa Selam kızlar gögüs ucu yaralarınız için neler kullanıyosunuz önerebilceğiniz kremler yada başka çözümler neler
Sedaa Defneninannesi bende lansinoh kullanıyorum şuan ama pek fayda etmiyor gene sızlama ağrı var havalandıryorumda pek fayda etmiyor
renkliruya benim normalde göğüslerim acımıyordu.. Sürekli kendi sütümle ıslatıyorum.. Ama bugün beyaz bişey çıktığını farkettim.. O çok acıyor.. Süt kanalı tıkanmasıymış.. Ablamada da olmuş. :(
renkliruya Sedaa süt geliyor.. azalma yok.. sadece göğüs ucumda beyaz sivilceden biraz büyük bişey çıktı.. Ve acaip acıyor.. 😨