SedefBen Merhabalar. 3 aylık bebeğimi düz bir şekilde yerine koyuyorum ağlayarak bu şekle giriyor yay gibi geriliyor başını poposuna değdirecek neredeyse. Sebebi nedir acaba yaşayan var mı? [url=https://hizliresim.com/CGKfnj][img]https://i.hizliresim.com/CGKfnj.jpg[/img][/url]
As_1 SedefBen Allahim aynı benmkii gibi yaa deli olcz babasyla boynu kirilck diye korkyrz ama bsy olcgni sanmyrum ya insllh
Selinsu SedefBen gazli bebeler boyle yay gibi gerilirmis diye bisey okumustum doğruluğu nedir bilemicem. benimkide 2 aylik bu sekilde ve cok gazli
SedefBen As_1 evet ilk başta komik gelmişti bir kaç kez üst üste yapınca eşim normal mi acaba dedi içime kurt düşürdü adam 😡
SedefBen Ikizannesi2020 biz de aynı şekilde coronadan dolayı doktora gidemiyoruz o yüzden buradan sordum
Ceyhan63 Ben de aynı sorun var doktora gidemedim ama gittiğimde ilk sorum bu olacak. İnternete baktım norolojik sorun olabiliyor diyor 1 haftadır çok endişeliyim. Allah yardımcın olsun.
SedefBen Ceyhan63 sağol canım senin de allah korusun nörolojik falan İnternete ne yazsan öyle çıkıyor
Ceyhan63 Selinsu benimki de çok gazlıydı ama azalmıştı, azaldı ama bu başladı şimdi bu pozisyonda ağlıyor bir de 😪
Elefanten 4 aylık oğlum var benimkide arada böyle yatıyor hatta zorunlu sezeryan Doğum yapdım ameliyata giren ebemiz yüzü bu şekil yukarıya doğru bakıyordu dedi galiba anne karnından kalma alışkanlığı bizimkinin yada gazdan yapıyor