deryatoprak bende yarın aşıya götüreceğim, bilim kurulu üyesi bir Prof açıklama yaptı 1 yaş altı bebeklerin aşılarını asla ihmal etmeyin ve ertelemeyin dedi, yani söz konusu aşı olunca yasak kapsamı dışında kalıyor bu durumda, hemencik götürüp getirebiliriz 👍☺️