VERA19 Kızlar çok sıkıldım ya sohbet edelim nerelisiniz,napıyosunuz şuan😂 ya da oyun fikri olan varsa oyun oynayalım geçmiyor zamaaann🤦🏻♀️
Melegimsin VERA19 ben agriliyim ama izmirde yaşıyorum 5 aylık bir kızım var sizinde yorumlarına çok denk geliyorum ve çok sevdim sizi o yüzden yazayım dedim🤗
hanndee_ VERA19 afyonluyum bebişi uyutma çabaları ve bende sıkıldım en azından Bi parka çıkıp hava alıyorduk artık oda yok 😕
Oglunasikbiranne08 VERA19 Hataylıyım Eskişehir de oturuyorum cnm. Şu aşı işleri nasıl olacak oturdum onu araştırıyordum. Sıkıldım bir yandan da ya.
dilandevran VERA19 Bende tunceliliyim 11 aylık oglum var suan uyuyor bu arada oglumu doğurdugum hastanenin adi veraydi anılarım canlandi😆
VERA19 Melegimsin yaa çok teşekkür ederim🥰 çok memnun oldum.bende hataylıyım ama Katar’da yaşıyorum. 4 buçuk aylık benim kızımda😇
VERA19 Melegimsin Bende 14 kasımda doğum yaptım canım,mecburi sezaryen oldum ama normal doğumu beklerken🤷🏻♀️
Melegimsin VERA19 sağlık olsun canim 😊 kelime savası diye bi oyun var onu size öneririm çok güzel bi oyun bi deneyin
VERA19 Melegimsin Teşekkürler bakarım canım çok severim kelime oyunlarını aslında,kelimelerle aram çok iyidir.Ama yüz yüze oynanan oyunları falan seviyorum işte.Sanal oyunlarla pek aram yok indirsem de siliyorum😅
Melegimsin VERA19 ben bi tek o oyunu oynadım zaten şuan telefonumda hiç oyun yok fırsatım olduğu zamanlar buraya giriyorum o kadarr
VERA19 Melegimsin Aynen bende buraya girmeyi seviyorum zaten kısır döngü hayatımız artık evde aynı şeyler hep
VERA19 Oglunasikbiranne08 Hemşehri çıktık :) Bizim aşımızda 14 nisanda bakalım ne olacak o tarihe kadar