Merhabalar bebişim 4 günlük🤗
dün kontrole gittik, sarılık derecesi biraz fazla dedi. Pazar günü tekrar kontrol var beslenmesine dikkat ediyoruz. Tam memeyi kapamıyor, meğer tam doymuyormuş değerleri düşük çıkmış…:s
mama takviyesi yapıyorum dünden beri, 2 saatte bir uyandırıp beslemeye çalışıyorum ama uyanmıyor acaba kan şekeri düşüyor diye mi? Bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim🤲🏻