MarlaSinger ya konuyla alakasız ama aşı kartı demisken sormak istedim. Bebegimin tüm aşılarını yaptırdık en son da 22 gün önce 9. Ay için yeni eklenen kızamık aşısını olduk. Bebegim yeni doğduğunda saglik ocagındaki ilk aşımızsa yani, hemsireye aşı kartı vermeyecek misiniz dedim suan elimizde kartlar yok malesef dedi. Diger aşılarda da sordum bi iki defa kart yok suan dendi. Evet sisteme geciyorlar aşı oldugumuzu ama benim elimde aşı kartımız yok. Sıkıntı olur mu bu sizce genel olarak yani? 12. Ay aşımızda inşallah tekrar isteyecem kartı da bakalım