Durukizim Merhaba bugün 3 ayı doldurduk. Kızımın Rota aşısı için hastanenemize gittik fakat tüm aşılar korona sebebiyle iptal edilmiş. Hastane hastane gezmemek için eve geldik. Zaten korona sebebiyle korkarak çıkmıştık. Merak ettiğim konu şu: Rota aşısını yaptırmayan var mı? Yatırmazsak risk yüzde kaç?
Bahar1425 Durukizim canım rota aşısını sağlık Ocagı yapıyor eve çağırıyorsun geliyor yapıyor. Sen kendin de yaparsın eve gelmezse hemşiren. Zaten ağız yolu ile veriyorsun tüpün içinde şurup gibi kır iğneyi agzına damla damla damlat şişe bitene kadar. Ama sağlık Ocağı hemşirene sor. Fiyatına zam gelmiş 340 dan aldım ben
Liyaq Durukizim şu an bizim birinci ay aşısı var mesela onlar da mı hep iptal oldu canım ona göre gidelim
Durukizim Liyaq sefaköy medipol iptal etmiş. Diğerlerini bilmiyorum. Ayrıca tüm servisler kapalı. Sadece Acil bölümü açık
Hunilianne Durukizim aşıları nasıl iptal edebilirler ki tek virüs korona mi? Diğerlerinden nasıl koruyacağız bebekleri. Rotayı ayrı tutuyorum evde yapabilirsiniz de menenjit vs ne kadar ertelenir ki?
Durukizim Yarın sağlık ocağına sorayim, onlar yaparsa eczaneden alıp götürecem. Biz kendimiz yapsak olur mu diye sordum sağlık ocağındaki hemşireye, hayır doktor kontrolünde olması gerekiyor dedi.