Melegimsin Arkadaşlar bugüne kadar bebeğim hep iki günde bir kaka yapardı ama 5 aylık olduğumuzdan beri günde 2 kere yapmaya başladı normalmi bu büyüdüğü için mi böyle oldu yoksa mamasını degistirmistim ondanda olmuş olabilirmi
Melegimsin Aliasafannesi kaşık mamasi verdim ama çok çok az verdim çay bardağından bile az oda sabahalri