Merhaba arkadaşlar oğlum iki gün önce 4. Ay aşısını oldu zaten ondan dolayı huzursuzdu ve ağzında pamukçuk vardı onun içinde mikostatin başladık . Dün ve bugünde sesi kısıldi . Ateşi yok oksirmesi yok burun akıntısı yok . Bu ses kısıklığınin sebebi ne olabilir virüsten dolayı göturmekte istemiyorum