[silindi] benimde 11 de uyuyo omzumda sallana sallama zor uyutuyorum, her akşam banyo yaptırmamıza ramen. Gece 3 saatte bir ben uyanıp emziriyorum benimkide uyanmıyo, bikaç sefer uyandı gece 4 te 1 saat tekrar uyutmaya çalıştım 😂 sabah 9 gibi uyanıyo. Gündüz uykuları çok düzensiz. 11 gibi 10 dk uyuyo sonra 2 gibi uyuyo 5 e kadar. Sonra 9 gibi 10 dk tekrar kestiriyo. Tek uyku gibi aslında. 3-4 uyku yapması gerekiyomuş ama benimki yapmıyo. Bide hep kucağımda bütün gün beraberi hiç bişey yapamıyorum. 🤦🏻♀️