Sağinca az geliyor emdoğinde daha cok hormon salgilaniyor ve daha cok sut geliyor. Bende saginca 30 cikiyor ama emerken eminim ki 60i buluyordur lıkır lıkır içiyo cunku duyuyorum.sesini. bide 3dakikada 30cc sut geliyo makinede. Ama.bebegim yarim saat kadar emiyor ve makineden daha cok cekim yapiyor. Emmeyi biraktiginda mememi sıktiğımda süt geliyor bitmemiş oluyor yani :)