Eliferbil bende sezaryen oldum damla damla geliyordu emme refleksi cok gucluydu bebegimin emiyordu cok sukur ama goguslerim yara oldu. Bebegin aç kaldigini dusunuyorduk mama aldik fakat kustu mamayi. Sonra doktora gittik kontrole, doktor sarilik oldugunu,doymadigini soyledi farkli bir mama önerdi, aldik gunde 4 kkez emzirme sonrasi verdim. Simdi mama vermiyorum. 15 gunlukten sonra vermedim diyebilirim yani. Bazen gece bir.kez ya veriyorum ya vermiyorum o da mama bitsin diye yani😁 emzirdikce sut geliyor. Yaranizdan da korkmayin ilik duş alin, goguslere de sicak su tutun,dikişinizi guzelce kurutun. Bol bol uyuyun ve sivi tuketin :)