Merhaba bende yasminn kullanıyorum 3 aydır adet olmuyorum test falan yaptım her defasında bırakmak mı gerekıyor acaba anlamıyorum cerazatte kullanırken geliyordu gününden önce yada sonra düzensizdi ama geliyordu yasmin de hiç yok doktorum degıstırdı ılacımı düzenleyici falan vermisti ama etki etmedi hiç 😞😑