Bebeğim 4 günlükken sarılığı 15ti ve fototerapi aldı, 1 haftalıkken tekrar kontrole gittiğimizde 11e düşmüştü değeri ve doktor düşüşe geçince genelde düşmeye devam eder dedi. Şimdi 1 aylık oldu ama koronadan dolayı kontrole götüremiyorum bebeğimi, sarılığın tekrar yükselme ihtimali var mıdır? Gözlerinin akı hala sarımsı çünkü