Pelin87 almina34 multivitamin kendisi, enerji veriyor ama emzirme döneminde kullanılıyor mu bilmiyorum. Siz ne için kullanacaksınız
[silindi] almina34 Eşime kullandık 3 ay ben pek farkını göremedim :) Bapışıklı için ımunol kullanabilirsiniz daha iyi olur :)
Pelin87 almina34 o zaman hemen önereyim benim kullandığımı VİNALAC. Hamile kaldığımda başlatmıştı doktorum doğumdan sonrada en az 3 ay kullan dedi, süt yapımınada yardım ediyor hem de çok iyi bir multivitamin, kesinlikle öneririm
Pelin87 almina34 pardon ya emzirmiyorum demişsin ama yinede olur, bi araştır içinde probiyotik de var
Pelin87 almina34 hımm o zaman bilemedim kuzum şu reklamlarda çıkan bi ürün var ingiltereye ait wellve miydi neydi ben onun kalsiyum magnezyumunu kullanmıştım onun ürünleri için de iyi diyorlar bi araştır istersen