Merhaba anneler. Aranızda bu durum başınıza gelen var mı ? Oğlum 4 aylık oldu yeni girdi dün.
Bu zamana kadar her ay 1 kilo -900 gram falan aldı ve 2 cm uzamıştı 3. Ayında.
ancak 4. Ay kontrolüne gittiğimde 125 gr almış ( sadece anne sütü alıyor sütüm var çok şükür ) ve 8 cm uzamış bir ay da .. doktor diğer ay anlarız dedi sütün yetip yetmediğini ama çok hareketli ondan da almamış olabilir dedi. Sütüm de yetiyor günde 2 kez kaka yapıyor mesela. Boyu çok uzamış normal mi sizce ??