Melekyigiter lohusa kanamam 55 gün sürdü son 10 günü kahverengi şeklindeydi 1 hafta sonra da adet oldum canım. Antibiyotik kullanımı enfeksiyonu önlüyor o yüzden düzenli kullanmak gerekiyor demişti doktorum ve kahverengi leke görmen normal demişti panik olma duruma göre bak aşırı ağrın yoksa sıkıntı yok demektir. Mesela 60 güne kadar normal sayılıyor ve 40 gün sürmemesi de normal sayılıyor.