Akademisyenanne bizde 3. Ayımıza yaklaşıyoruz gece uykusu tam oturdu derken , bir kaç gündür bizimde öyle, uyumak istemiyor , zorlanıyor saat 3 leri 4 leri görüyoruz 🤷🏻♀️ ben uyutmadan meme ve mama şeklinde gidiyorum ama uyanıyor , bir de Bi kaç gündür kakasını yapamıyordu, ıkınıyordu o etkiliyor diye düşündüm , bugün yaptı şükür inşallah uyur 🙈