Bugün emzirdikten sonra göğüs ucumda şeffaf küçük kabarcıklar olduğunu fark ettim. Emzirme bittikten yaklaşık 15 dakika sonra kabarcıklar söndü ama göğüs ucunda içi boş olarak duruyor 🙄 emzirirken sadece ilk başta biraz acıma oluyor bilgisi olan var mı acaba nedir bu 😪