Zmra2474 Kızlar doğum yapalı dört ay oldu geçen ayın 25 adet oldum falat Mart ayında olmadım hamile kalmış olablirmiyim tekrar ya da normal mi 😔😔😔
ipek123 Zmra2474 korkma canım olursun biraz normal tabiki bide stres flaan yaparsan gelmeyebilir kasma kendini
Zmra2474 ipek123 ay valla çok korkuyorum ikinci çoçugu Arayı çok uzatmadan istiyoruz ama bu kadar da erken istemiyoruz 😔
ipek123 Zmra2474 evet öyle valla bende şimdi doğum kontrol hapı alacagm kızımın aşısı var 4 aylıkken tabi daha çok ama konuşacağım doktorla