Asafefendi 27 gün önce normal doğum yaptım.ara ara baş ağrım olmuştu ama iki gündür ciddi manada yoracak kadar baş ağrısı çekiyorum.doğumdan sonra kansızlık felan oluyor ya genelde.kansızlık baş ağrısı yapar mı?cuma günü sağlık ocağına çağırdı ebe kan sayımı için.
Mermaid Asafefendi canim tansiyonuna bak hemen benimde dogum sonrasi basim cok agrimisti onemsememistim meger tansiyonum cok yulselmis gebelik zehirlenmesi gecirdim