Merhabalar bebeğimi sadece gece emzirebiliyorum gündüz mama ile besliyorum şimdi eds deniyorum ama bebeğim tutmuyor memeyi çatlayacak derece ağlıyor sanki zehir veriyorum ağzına bu sistemi deneyip de başarılı olanlar nasıl oldu ya biri bı akıl versin nolur