Sevgi1 Nur-Caner19 bende var cnm ebebekten aldmıstım yuruyo benımkı 2 ay anca kullandı yıkadım kaldırdım onu 50 ye verırım gıtsın evden 😩
Sevgi1 Nur-Caner19 ecabt bu tarafa fln gecen olursa en kotu oyle alırsın normal zaman olsa merkeze geçıyordum hep 😔korana cıktı basımıza
Nur-Caner19 Sevgi1 sevgi hanım ben size baya yakınım sinekci den ben bigaya baglı yani alım kolay olabilir benım m konussak olur mu bebişim durmuyor da bari onunla oyalansın
Sevgi1 Nur-Caner19 ınstgram yok Kı cnm ya netım az zatn 😔sen bı bak nasıl yaparsak yaz bana ozel sohbet fln yap