Benimki de bazem öğürüyo bazen bende eziyorum bazen blenderden geçiriyorım ama mümkün oldukça küçğk ve yumuşak taneli vermeye çalışıyorum alışsın diye birde dil gelişimi için iyiymiş. Bizimki de dilinin yada boğazının önünde biriktiriyor takılıyor bazen.çözüm olarak 2,3 kaşıkra bir su veriyorum ben kaşıkla yutsun diye kolayca