Yavuzemine 2aylık bebeğimin hafif kalça çıkıklığını iki bez kullanarak geçebileceğini söyledi bugün doktor yaşayan varmı geçtimi acaba?
Bugsbunny Yavuzemine çif4 bez bizde işe yaramadı 2.ayında çıkmıstı bizimki de doktor cift bez ile geçer demişti ama geçmedi Alfa açısı kaç canım? Çift bez işe yaramayınca frejka yastığı almıştık Keşke baştan frejka yastığı alsaydık çifrt bezle vakit kaybetmeseydik
Yavuzemine Bugsbunny Bugsbunny açıdan bilgimiz yok değer vermedi az dedi ama cevabınız için çok teşekkür ederim araştırıp doktora danışayım ben
mihrosum Evet canım kızım prematüre dogdu kalca cıkıklıgı yoktu geriliği vardı. Çift bez kullandık. 3. Ay kontrolunde duzelmıstı
Yavuzemine Doktora aktardım dedi bilgim olmadığı için soramadım mayıs başı inşallah ortopedi doktoruna gösteririm Bugsbunny
Bugsbunny Yavuzemine hmm bize doktor cıktı alıp veriyordu hep ondan sordum canım İnşallah şifa olur da hemen iyileşir 🥰