Ya millet neden virüsü 65 yaş üstünden geliyormus gibi davranıyor ? Yaslilardan uzak durma amacımız onlarda hastalık olduğu için değil onlara bulaşmaması için. Neden millet bunu yanlışa çekiyor ? Neden ucube görmüşcesine yaslilardan kaciliyor ? Gözüne sokar gibi sende hastalık var der gibi ?? Ama elbet bununda hesabını sorar o zalimlerden Rabbim..🙏..