Piremsesannesii Astu sanırım diş den dolayı veya gaz-kaka gibi sıkıntısından dolayı öyle ağlar. Benim de kızım 6 aylık uykusunda ağlıyor , uyandırıyorum ya kaka yapıyor ya emince rahatlıyor.
fatimas27 Astu benim de 3 ay 8 günlük canim kizim da 3 gundur uykuda agliyor ben de anlamadım bilen var mi ben de ogreneyim
Astu Piremsesannesii kakasini gayet iyi yapiyo gunde 2 3 kez dislerimiz çıkmaya hazirlaniyo heralde 1 aydir sürekli salya surekli eli agzinda bişeyleri ısırma çabası içinde ne yapabilirim.bilmiyorum
Piremsesannesii Astu valla bizim 4. Ayda başladı diş şikayeti ama hala devam ediyor hala gelen giden yok. Kakasını 5 aylıkken günde 5 kez yapıyordu kızım . Şimdi 2 defa ya düştü ek gıdayla beraber. Belki yeterli gelmeyebilir .