ikos58 Eagil bugun yaptırdık derındere hastanesınde kagıthane. 1100 dedıler ama bız dogumuda orda yapmıstık ındırım yaptılar 700₺ ye
Ricitos Eagil türkiye hastanesi / çocuk cerrahı cem kara / lokal anestezi / yenidoğan sünneti / 1400 tl / 20 günken yaptırdık ekim ayında.
ZeynepKara Wrw ggzmkrcc bizde ilhami beye yaptırdık 45 günlükken sonrasında kontrole falan çağırdı mı bizi çağırmadı da gerek yok dedi
Wrw ZeynepKara ben kontrole ne zaman getirelim dedim haftaya dedi götürüdük zaten içim rahat etmezdigötürmeseydim 😊
ZeynepKara Wrw bize niye öyle dedi ya herneyse geçti zaten birşey sorucam o kalan deriyi her bezde arkaya doğru sıyırıyomusunuz
ZeynepKara Wrw şimdi nasıl anlatsam baş kısmı varya oranın üstünde kalıyo derisi ben her bezde o deriyi geri itiyorum yapışıp öyle kalmasın diye
Wrw ZeynepKara aa bize öyle bişi demedi ama :/ bide biraz minicik kan çıkıyo bazen o normal mi sizdede oldu mu
ZeynepKara Wrw yok hiç kan görmedim ama dikişleri çok geç düştü sizinde öyle mi oldu zaten 4 taneydi dikişi
Wrw ZeynepKara bizim bugun 9.gün bitane sanki ip görüyorum sallanıyo gibi zaten cok ellemeye korkuyorum canını acıtırım diye
ZeynepKara Wrw aa sizin çok yeni ben eylül 20 de yaptırmıştım iyice iyileştikten sonra geri itmeye başladım şuan siz ellemeyin o iplerde dikiş işte 4 yerde var diğerleri düşmüş olabilir