Deletedmom132 kızlar 6ayin üstüne regl oldum bu ayda olmam gerekirken regl tarihiminden 2gun önce acik pembe kusura bakmayın 😒damla geldi daha sonra ertesi gunde damla geldi heemn test yaptim cikmadi yerlesme kanaması diyorlar?
Zhnce Deletedmom132 olabilir Ama kuzeniminde öyle oldu o ay o şekilde kapattı regl olmadı Sonra düzene girdi hamilelik yoktu yani Sen bi kaç gün daha bekle bi sonra tekrar test yap
Mom166262 Deletedmom132 he onu bilemicem 🧐 ben doğum kontrol hapı kullanırken hep öyle oluyorduda ondan dedim varsa bebiş hayırlı olsun şimdiden 🤗 ama senim bebeğin küçüktü sanırım daha 🤔
[silindi] Deletedmom132 hanfendı gerı cekılme bır yontem degıldır bu ne boyle aaa yeter ama 😂😂😂 hamıle mısın gı yoksa 💃🏻💃🏻💃🏻
bimohr1406 Deletedmom132 bu geri çekilme yöntemiyle inşallah hamile kalmam sprial taktirayim dedim hastalık çıktı adette olmadım sanırım korkuyorum 🙄
Mom166262 Deletedmom132 küçük daha 😱 ne diyim şimdi bilemedim 😂 hayırlı olsun mu deniyodu geçmiş olsunmu 🤔😂