cnnemr Herkese merhaba 5 aylik oglumun poposunda kuyruk sokumundan baslayip asagi dogru inen ince cizgi halinde morluk var neden olur?yasayan yadabilen varmidir acaba?
Serpil32 cnnemr mongol lekesi sanırım. Bebeklerin birçoğunda oluyormuş, benim bebeğimde 8 aylık çok hafif var
Irem_16 Benimde yuvarlak şekilde var bebekkende varmış. Şimdide kızımda var Doğum lekesi canım ismide var hatta ama hatırlamıyorum
34bsra Benimde oğlumda var doğduğundan beri varda bende merak ediyorum doktora her gittiğimde de Unutuyorum sormayı benim oğlumda 9 aylık bu ayın 20snde aşımız var bu sefer aklımda ve soracağım 😏 doğuştan kalan bi şeydir diye düşünüyorum 🤔