SevgiLina_ Kizim 4 bucuk aylik sadece mama ile besleniyor. Kac gunde bir kaka yapmasi normal kabul ediliyor bilgisi olan var mi ?
AtaHanveAnnesi SevgiLina_ gün olarak bilmiyorum da, benim oğlum da sadece mama yedi.. mamanın içine bi kaç damla zeytinyağı koyuyordum kabız olmasın diye
SevgiLina_ GamzeSarp kizim da 3 gunde 1 yapiyor ama bana az gibi geliyor bide kan damlasi vermeye basladm yesil yapiyo normal mi acaba
GamzeSarp Kan damlası kısmı hakkında bir bilgim yok doktorunuza danışın isterseniz yanlış yönlendirmeyeyim, ama mamayla besleniyorsa sadece 3 günde bir normal kabul ediliyor