Benimde kızım 7,5 aylık ve 2. Aydan beri dökülüyor. Azaldı saçım malesef, ve emziren anneler için takviyeler almama rağmen.. kan değerlerime baktırmıştım onlarda normal çıktı. Doktor yapçak bişey yok dedi. Çaresiz bekliyorum. Ama şunu tavsiye edebilirim.. saç dökülürken özellikle taramak ayrı bir ızdırap ben bir yakınımın tavsiyesiyle tanglee teezer saç fırçası aldım. Hiç saçı yolmuyor dökmüyor. Tavsiye ederim dua edersiniz o derece.. bide saçlarımı kestirdim arada da yağlarla bakım yapıyorum.