Deletedmom331 Hira06 aptamil conformil kullanıyorduk zehir gibi tadı var değiştirmek istedim ve gereksiz pahalı 350 gr 70 TL. Similac 850 gr 80 TL’ye aldık fiyat olarakta uygun tadını beğendi severek içiyor ama kusması fazlaydı o yüzden, yoksa bir problem yok şimdilik bugün daha iyi.
Ayscllb Benim de oğlum 5 aylık , önce holle organik kullandık memnundum , pahalı diye aptamile geçtik , aptamil şekerli diye onu da bıraktım , şuan similaca başladık yeni , memnunuz
Ezgi94 Deletedmom331 kilo alımı nasıl gaz ve kabızlık yapıyo mu bizde bebelac gold kullanıyorduk gaz yaptığı için similac aldık onu denicez umarım gaz yapmaz
Bebekfirarda Deletedmom331 canım bizde similac kullanıyoruz bebeğinde reflü olabilir mi doktor bize toz gaviscon verdi mamaya yarım dökünce kusmuyor