Seha 6 aylık oğlum hem hasta öksürük grip hava veriyorum antibiyotik bugün avokado versin yarım saat sonra falan karın ağrısı okadar ağlıyor ki gaz çıkıyor ama hala rahatlayamadı
deletedmom719 Seha canım ben oğluma veriyorum sürekli 6.ayından beri ama hiç sıkıntımız olmadı. Ama her bebeğin bünyesi farklı belki senin bebeğine gaz yapmış olabilir. Biraz daha ilerleyen zamanlarda tekrar ver istersen şuan biraz ertele
Seha Gerçekten yardımcı olduğunuz ic9n saolun kizlar hiç kimsemi vermedi bilgisi yok burda bulamam hata sormam en başta