Samay_ku aslında gece yatarken 150 cc versen sabah 6ya kadar götürür onu,bebeklerde alışkanlık haline geliyor o yüzden gece beslenmesi kesiliyor bir süre sonra kesintisiz uyku için bence gece 12 gibi verin 120 değil ama 150cc emzik alıyosa her ağladığında emzik ver uyut bü süre sonra beslenme olmadığı için kalkmıcaltır zaten