Kaynana kayınbaba ile oturuyorum. Eşim mecburen çalışıyor. Babası kendi işi var koronadan dolayı bi gidiyo bi gitmiyo. Annesi markete gitmiyo güya kapalı ortam diye. Ama bugün pazara gittiler. Kalabalığa girdiler. Babası sürekli arkadaşının evine gidiyor. Kendide kalp ve böbrek hastası sigara içiyor. Nasıl koruyacağım çocuğumu şaştım kaldım 😭 zaten çamaşır suyu sirke ile siliyorum her yeri bugünde kolonya ile sildim. Ne yapacağımı bilmiyorum 😞 4 aylık oğlum. Elini yüzünü yıkıyorum kendi şampuanı ile. Ama sürekli elini ağzına alıyor kolonya sürsem bir şey olur mu ellerine? 😭 çocuğu kucaklarına alıyorlar üstüne kolonya sürdüm kafayı yicem!! Ben mi abartıyorum ya !!!