37inci Sabah uyanınca avokado yumurta sarısı peynir zeytin ezmesi kahvaltı ya da maydonozlu omletle avokado veya bebek pankeki veya krebi yapıyorum. Yemeyi çok seven bir bebek olmadığından biraz bile yese kar sayıyorum🤦🏾♀️
öğle uykusundan uyanınca meyve filesine meyve koyuyorum ya da kendi yaptığım bebe bisküvisinden veriyorum
Akşam da çorba ve ana yemeği oluyor genelde.
işte tavuk suyuna çorbalar yapıyorum
dolma, ıspanak,türlü, tavuk,erişte vb ana yemeği oluyo.
Bunları genelde sadece bir kaşık kadar anca yiyor ama olsun