Arkadaşlar Merhaba,
Kızım 10 aylık iki gündür idrarda ağır koku ve sarı akıntı görüyordum. Bugün artık dayanamayıp götürdüm ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotiğe başladık. Başka ne yapa bilirim öneriniz var mı? Sizde süreç nasıl işledi. Çok şükür bizde ateş yok