Taze_annee Kızlar bebeğinize kaç numara bez kullanıyorsunuz biz şu an 2 yiz ama elimizdeki bitince 3 e geçsem mi bilemedim gerçekten hiç anlamyrm ya bu kadar acemilik de ne bilim 😦