Belissimo Bebekler hayatlarının ilk 3 4 ayında gaz sıkıntısı çekiyor bağırsakları ancak gelişiyor biraz sabretmeniz gerek. Ben de sizin gibi aynı şeyleri yaşadım sütüm yetmediği için mama verdim, Hipp kullandım. Bebeğim severek içiyordu kilo alımı da çok iyiydi çok memnunduk mamamızdan. (Fiyatındaki inanılmaz artış bizi başka mamaya yönlendirdi ☹) Size şunu söyleyebilirim Hipp içindeki probiyotik ve prebiyotik desteğinden dolayı hazmı kolay bir mama inşallah size de iyi gelir meleğiniz çabucak rahatlar 🙏🏻