Söz konusu düzenleme, sadece karantinaya alınan, idari kararlarla sayaç okumalarının durdurulduğu yerleşim yerleri ve sayaç okuma yapan çalışanların sosyal mesafelerini koruyamayacağı durumlarda geçerli olacak ve 3 ay süreyle uygulanacak.
Böyle yazıyor sadece karantina bölgeleri içinmiş 🤷♀️ sabah haberlerde izlediğimde ülke geneli denmişti.