ZmrtDila ohh maşallah size 💙 bizde Bi kaç gün önce 4.ay aşımız olduk bizde ateş olmadı elhamdülillah ama olanlarda var tedbiri elden bırakmamak lazım bende Bi post açmayı düşünüyodum bizim oglanda 6500 kg olmuş normal mi sizde kilo durumları nasıl diye sorucaktım allahım esirgesin 😍