Oğlum 8 ay 17 günlük gündüz ek gıda veriyorum az az reflümüz var fazla veremiyorum saatleri düzenli olması gerek her istediğimde veremiyorum yani.. yoksa yediğini de çıkartıyor.. gece yatmadan kaşık maması veriyordum severek yediği mamayı yemek istemiyor üstüne üstlük çok fena kusuyor.. devam sütü kullanmamı önerdiler .. sizin kullandıgınız memnun kaldığınız devam sütü varmı acaba .. Aptamil hariç o çok gaz yapıyor oğluma onun kaşık mamasınıda kullanamadık.. faydası bağışıklık sistemini güçlendirecek bişey istiyorum.. uzun oldu şimdiden teşekkürler 🤗