BenMathilda Emine7 öyleyse ayni bizim bebe gibi su kaybi yaşıyor telas etme annesi, cok terletme, bir cay kasigi sudan da bir sey olmaz. kendin de bol sıvı tuketirsen sütüne de yansiyacagini düşünüyorum
Sarenil Emine7 enfeksiyon ola bilir ilerlemeden gidin. Bizde ağır kokuyla bugün gittik enfeksiyon çıktı idrarda
Emine7 Sarenil ondan da şüphelendimm ama virüsden de korkuma gıdemedım ama ne verdıker peki ılac falan mı