Ctnayse Benim 11aylık ikizlerim var. Biri kız biri erkek, baby&me yenidoğan ıslak havluyu kullanmak istiyorum amam kız erkek diye ayırım yapmışlar farkı var mı?
Ipekk Ctnayse yiğenim maviyi kullanıyor ben kızıma pembeyi kullanıyorum 😊hiç bi fark yok ama şimdi baktımda😀
PrensSelim Ctnayse oğlum doğduğundan beri kullanıyorum memnunum 2,5 aylığız,kokusu kötü demişler ama saf su ve pamuk olduğu için kokunun öyle olması normal,parfüm içermiyor.kız erkek farketmiyor birini alıp kullanabilirsiniz
Ctnayse PrensSelim teşekkür ederim 😊 hemen deneyeceğim, koku eğer sleepynin gibi ise normal dediğiniz gibisaf au ve pamuk.
Ayaz0608 Ctnayse tek fark içinden çıkan kötü kokuyor ama bizde mesela pişik falan yapmadı kokuya aldanma güzel deneyebilirsin
Ctnayse Ayaz0608 slepyyi bulmak çok zorlaştı birde aşırı zamlandı yeni ıslak havlu arayışına girdim. Hem uygun hemde kullanıcıların çoğu memnun bende denemek istiyorum 👍🏻
Ayaz0608 Ctnayse hem uygun hemde bezin kalitesi güzel eski kullanıcılar daha güzel olduğunu söylüyor ama yapacak bişey yok koliyle aldım ben 60 tl ye 40lı 12 paket var en azından uzun süre ider
BugraninAnnesi Erkekler için olanında pipiped çıkıyor☺️ Kızlar için olanında da altına sermek için bişey sanırım☺️ Ben memnunum kokusu da rahatsız etmiyor bence
ikikizceanasi Kızım 6 aylık doğdugundan beri kullanıyorum kokusuna bakma parfüm filan içermiyo işte ne güzel ben cok memnunum koliyle alıyoruz
2707 Ctnayse hiçbir farkı yok sadece içinden çıkan hediyesi farklı. Kız pakette çöp poşeti var erkek paketinde pipetpet mi ne adı ondan var altı değişirken çiş yapmasın diye pipisinin ucuna takılıyor. İçerikli ayni yani farkı yok :)
Melisa07 Ctnayse benim burnum tıkalı demek ki😅 1.5 aylık oğlum önce uni baby yenidoğan ile başladım sonra baby me ablam tavsiye etti ona geçtim çok memnunum fiyat olarak da güzel koku hiç yok bana göre tabi. Tavsiye ederim