Mrveyll77 şöyle anlatayım memnuniyetimi . İlk doğduğu zamanlar heves edip beşik falan aldık ama bebeğim çok hareketliydi. Sürekli korumalıkları olsada ellerini ayaklarını takk takk yatağa vuruyordu. Hemen park yatak aldık . İçinde tutunup kalkıyo . Ayaktayken düşse bile kumaşlara kafasını çarpıyo. 2 aydır yan tarafında açılan fermuarlı kapısını açık bırakıyoruz uyanınca kendi geliyor kalkıp.