Oğlum 10 bucuk aylık mama meme gidiyoruz fakat ek gida konusunda başarısızım. Tarhana ve yogurt dışında cok nadir ögün şeklinde ek gida alıyor. Ne oyle yumurtalı peynirli kahvaltilar nede sebze yemekleri yediremiyorum. 6. Ayindan beri bi kendimi haşlayıp püre yapmadım. Blw deseniz kendi parmakları disinda hic birseyi agzina goturmuyo. Dr gelisiminde sıkıntı yok sadece zayıf yedirmeye calis diş cıkarıyo dedi ama disin biri cikiyo otekisi geliyo ne yapmaliyim nasil kilo aldirmaliyim. Eline verdigim seyi nasil agzina goturecek bu cocuk😞